آموزش تری دی مکس و وی ری

در این دوره 100 ساعته، جامع تری دی مکس و وی ری شما به خوبی مهارت مدلسازی و نحوه خروجی گرفتن و ارائه رندر رئال و واقعی را به کمک موتور رندر قدرتمند وی ری می آموزید و یاد می گیرید که چطور می توان با توانایی های کسب شده وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.
28 آبان
دوره آمورش تری دی مکس و وی ری و پست پروداکشن(رو به اتمام)مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران17 20
1,900,000 تومانثبت نام

معرفی دوره جامع تری دی مکس و وی ری

  • آیا دوست دارید تخصصی ترین نرم افزار سه بعدی دنیا را یک بار برای همیشه یاد بگیرید؟
  • آیا دوست دارید تخصصی را یادبگیرید که در ایران و خارج از ایران از آن کسب‌درآمد نمائید؟
  • دوست دارید به عنوان طراح ایده‌های درون ذهنتان را خودتان (بدون پرداختن هیچ هزینه‌ای به شخصی دیگر) به صورت مدل سه بعدی خلق نمائید؟
  • آیا دوست دارید علاوه بر اینکه یادبگیرید چگونه طرح و ایده خود را سه بعدی نمایید ، یادبگیرید که چگونه رندری رئال به کارفرما ارائه دهید ؟
  • آیا دوست دارید تمام فوت و فن های این نرم افزار پولساز را بیاموزید ؟
پاسخ اصلی سوال‌های بالا، یک دوره آموزشی جامع است.

روند یادگیری دوره در این دوره 100 ساعته به تمامی موارد زیر مسلط خواهید شد

این مسیر را آغاز می کنیم و تا جایی که شما تبدیل به فردی کار آمد در زمینه نرم افزار قدرتمند تری دی مکس شوید ادامه می دهیم.
تصمیم بگیرید یک بار برای همیشه :
  • روند طراحی و اجرای پروژه را به خوبی و همراه با استاد کار بیاموزید
  • برای خود در کمپانی های برتر ایرانی و خارجی موقعیت پر در آمد بسازید
  • جایگاه ایمن و قدرتمندی برای خودتان در بازار کار تری دی مکس ایجاد نمایید
  • با ارائه رندر های رئال از رقبای خود پیشی بگیرید
تا بتوانید تا آخر عمر، هر چقدر که میخواهید برای خود و هرکس دیگری (شرکای تجاری یا مشتریان خود) با نرم افزار تری دی مکس طراحی کنید و کسب و کاری پر بازده راه‌اندازی نمائید.
فراموش نکنید شما در این دوره یک چهارم مبلغ یک پروژه طراحی و مدلسازی را درتری دی مکس سرمایه گذاری می کنید و در آینده هزاران بار این مبلغ را در کسب و کار خود بدست می آورید.

اولین قدم برای یادگیری تری دی مکس انتخاب یک استاد با تجربه میباشد.

شیوه تدریس در دوره های حضوری و غیر حضوری تری دی مکس و وی ری

بخش اول : زمان بندی در هر جلسه 
در این دوره آموزشی 70 درصد زمان هر جلسه اختصاص دارد به آموزش استاد که حین تدریس ایشان از مطالب آموزشی ضبط (ریکورد) صدا و تصویر صورت می گیرد که در پایان همان جلسه این فیلم های ضبط شده از روند کلاس و مطالب آموزشی بر روی پرتال مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران در بخش آموزش ویژه اعضاء قرار می گیرد.
بخش دوم : ارائه ویدئو آموزشی
تهیه ویدئو از روند کلاس به هنرجو کمک می کند تا تمام مفاهیم و ریزه کاری ها را جزء به جزء تا هر چند باری که نیاز دارد تکرار نماید و همین امر باعث فراگیری و تسلط بالا بر نرم افزار تری دی مکس خواهد شد.
بخش سوم : هم سو شدن با مطالب و عناوین در طول دوره
یکی از مزایای دوره ضبط و رکورد روند کلاس توسط استاد است ، با این شیوه  حتی ذره کوچک  از مطالب آموزشی کلاس نیز جا نمی ماند و به واقع هنرجویان عزیز قادر خواهند بود عینا همان کلاس را در منزل با همان کیفیت مجددا مشاهده نمایند ضمنا زمان مطلوبی نیز در اختیار استاد جهت افزایش میزان انتقال مطالب آموزشی خواهد بود .

ویدئو ها به هنرجو کمک می کند تا با کلاس و آموزش استاد هم سو شوند و بعد از هر سه ساعت کلاس بارها می توانند ویدئو ها را مشاهده نمایند.

بخش چهارم : مشخص نمودن تمرین و پروژه  در هر جلسه
در پایان هر جلسه متناسب با مطالب آموزش داده شده ، استاد تمرین هایی را جهت انجام در منزل برای هنرجویان ارجمند تعریف خواهد نمود که این تمرین ها قلب یادگیری و بهترین راه برای تثبیت اطلاعات آموزش داده شده در ذهن و مناسب ترین راه برای یادگیری ابزارها و طرق استفاده از آنها می باشد .
بخش پنجم : کنترل و کرکسیون تمارین در هر جلسه توسط استاد
در جلسه بعدی 30 درصد از زمان ابتدایی هر جلسه نیز به کرکسیون نمودن تمرین های انجام شده در منزل هنرجویان، پرسش سئوالات و مشکلات از استاد و رفع اشکال نمودن از تمرین های هنرجویان سپری خواهد شد که در این زمان استاد با بررسی جامعی که بر روی تمرین های هنرجویان گرامی انجام می دهد در صورت وجود مشکلات مختلف فنی و هنری آنها را رفع نموده تا هنرجویان عزیز در آینده در صورت برخورد با مشکلات مشابه راه حل و عبور از آنها را بدانند .
ارائه معتبرترین گواهینامه تری دی مکس و وی ری
مورد تایید تمامی شرکت های معماری ، طراحی ، تبلیغاتی ، صنعتی و ...
مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران با برگزاری بیش از 1000 کارگاه تخصصی در حوزه آموزش تری دی مکس و وی ری؛ به عنوان معتبرترین آکادمی تخصصی در این حوزه شناخته می شود. گواهی ارائه شده از طرف مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران مورد تایید برندهای معتبر و فعال در حوزه کسب و کارهای سه بعدی است.

در انتهای دوره تری دی مکس و وی ری در صورتی که حد نصاب نمره قبولی در دو آزمون آنلاین که در دو مرحله برگزار می شود ( آزمون اول در جلسه پنجم تری دی مکس و آزمون دوم در جلسه پنجم وی ری برگزار خواهدشد ) را کسب نمایید، و همچنین تمارین و ورکشاپ هایی که توسط استاد در طول دوره مشخص می شود را انجام و تحویل دهید برای شما هنرجوی عزیز گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

آموزش پلاگین های کاربردی تری دی مکس

در این دوره آموزشی به شما پلاگین های کاربردی آموزش داده خواهد شد که به مدد این پلاگین ها شما قادر به شبیه سازی برف ، آب ، آتش ، ساخت پوشش گیاهی ، ساخت انواع پارکت با چند کلیک ، ساخت کتابخانه ، مدیریت متریال های ساخته شده و … خواهید بود.
آموزش پلاگین Itoo Software Forest Pack Pro
پلاگین فارست ابزاری قدرتمند جهت ساخت و تکثیر انواع پوشش های گیاهی که شما را قادر به ساخت چمن زار ، جنگل ، باغچه و… می نماید
آموزش پلاگین Itoo RailClone Pro
پلاگین Itoo RailClone Pro شما را به راحتی قادر به خلق مدل های پارامتریک می نماید.
آموزش پلاگین Phoenix FD
پلاگینی قدرتمند در زمینه شبیه سازی آتش ، دود ، آب ، و کف میباشد.
آموزش پلاگین SnowFlow
پلاگینی قدرتمند در زمینه شبیه سازی برف میباشد.
آموزش اسکریپت Floor Generator
با استفاده از این اسکریپت قدرتمند شما قادر به ساخت انواع پارکت و سرامیک خواهید بود.
آموزش پلاگین Vizpark Material manager
پلاگینی قدرتمند در زمینه مدیریت و دسته بندی متریال های ساخته شده میباشد.
آموزش پلاگین Bookmanager
پلاگینی قدرتمند در زمینه چیدمان کتاب در کتابخانه که به شما این امکان را میدهد به صورت تصادفی در اندازه رنگ و نوع چیدمان این کار را انجام دهید.
آموزش پلاگین RealFlow
پلاگینی قدرتمند در زمینه شبیه سازی سیالات که به راحتی شما را قادر به ساخت آبنما ، فواره ، استخر و … می نماید.
آموزش پلاگین Guruware Ivy Generator
پلاگینی قدرتمند در زمینه شبیه سازی انواع پیچک چسبان با چند کلیک ساده .

نمونه ای از محتوای دوره و نحوه ارائه مطالب

برای آنکه درک بهتری از نحوه آموزش و بیان مدرس دوره داشته باشید گزیده ای از ویدئوهای مربوط به دوره های برگزار شده قبلی را در این بخش قرار داده ایم. تمامی شرکت کنندگان دوره جامع تری دی مکس و وی ری در پایان فیلم کامل جلسه و فایل ارائه را از طریق وب سایت در بخش ویژه اعضاء تری دی مکس و وی ری دریافت خواهند کرد. پیشنهاد می کنیم پیش از مطالعه توضیحات دوره این ویدئو را مشاهده نمایید.

در پایان هر جلسه فایل ارائه و ویدئو جلسه به صورت آنلاین بر روی سایت آپلود می گرددو از بخش ویژه اعضاء تری دی مکس و وی ری دردسترس است.

مقایسه ما با مراکز دیگر

برای آنکه درک بهتری از نحوه آموزش و بیان مدرس دوره داشته باشید گزیده ای از ویدئوهای مربوط به کارگاه های قبلی را در این بخش قرار داده ایم. تمامی شرکت کنندگان دوره استراتژی سئو در پایان فیلم کامل جلسه و فایل ارائه را دریافت خواهند کرد. پیشنهاد میکنیم پیش از مطالعه توضیحات دوره این ویدئو را مشاهده نمایید.

مخاطبین دوره

دوره متخصص تری دی مکس دارای پیش نیازهایی می باشد که قبل از ثبت نام می بایست به آنها توجه کنید تا در ادامه آموزش به مشکل نخورید.

این دوره برای چه متخصصانی توصیه می شود؟

  • معماران و طراحان دکوراسیون داخلی
  • طراحان کابینت
  • مهندسین شهرسازی و عمران
  • طراحان صنعتی
  • طراحان بازی های رایانه ای
  • طراحان شخصیت
  • گرافیست ها
  • علاقمندان به حوزه انیمیشن معماری

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • این دوره مناسب تمام کسانی است که به فکر راه اندازی کسب و پیشه ای جدید پولساز هستند.
  • مناسب افرادی است که میخواهند شغلی داشته باشند ولی امکان خروج از منزل را به راحتی ندارند.
  • کسانی که میخواهند از طریق گرافیک به درآمد برسند.

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • کسانی که از درآمد کنونی خود رضایت کامل دارند
  • کسانی که پشتکار لازم را برای یادگیری ندارند
  • کسانی که هنوز علاقه مندند تا با روش های منسوخ شده به درآمد برسند
  • کسانی که عزم لازم برای راه اندازی کسب و کار جدید و یا انتخابی شغلی جدید را ندارند

مدرس: مهندس مهدی بندری

مهدی بندری هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در رشته معماری.در بیست و پنج سال گذشته به طور مداوم در حال پژوهش و برگزاری دوره های تخصصی در رشته های سه بعدی در ایران و کشور های اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا بوده ام. در سال  1994 پس از گذراندن دوره های تخصصی و فعالیت در رمینه نرم افزار های سه بعدی به خصوص تری استودیو مکس به ایران بازگشتم و و برای اولین بار محتوایی کاملا فارسی از آموزش کل نرم افزار تری دی مکس را به صورت رایگان بر روی آپارات قرار گرفت. از آن زمان تا کنون هزاران هنرجو توانستند از این آموزش ها در کنار دوره های حضوری و غیر حضوری بهره مند شوند.
  1. مدرس مورد تایید کمپانی Chaos Group
  2. دارای بیش از 25 سال سابقه در زمینه سه بعدی و انیمیشن و جلوه های ویژه در سطح جهانی
  3. مدرس مورد تایید کمپانی Autodesk
  4. برگزارکننده دوره های بین المللی تری دی استودیو مکس و وی ری در اروپا

سوالات متداول

این دوره به صورت حضوری در تهران در مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران برگزار می شود و دسترسی به پکیج کامل فیلم آموزشی و تکالیف و پشتیبانی به صورت غیرحضوری از هر کجای ایران (و دنیا) به صورت آنلاین امکان پذیر است.
میتوانید به صورت غیرحضوری در این دوره شرکت نمائید و پکیج کامل فیلم آموزشی و تکالیف هر جلسه را فردای کلاس حضوری در ایمیل یا پنل کاربری خود دریافت نمایید و دانلود کنید و آموزش را ادامه دهید. فراموش نکنید که پشتیبانی و سایر مزیت‌ها بهره‌مند شوید.
شرکت کنندگان دوره حضوری، علاوه بر دانلود جلسات آموزشی میتوانند در کلاس حضوری شرکت نمایند و با استاد و سایر دانشجویان در تعامل باشند. شرکت کنندگان غیرحضوری نیز می توانند فیلم آموزشی کلیه جلسات و پکیج تکالیف را دانلود نمایند. از لحاظ مزایای پشتیبانی و … هیچ تفاوتی با شرکت کنندگان حضوری ندارند تنها به دلیل بعد مسافت برای  هموطنان گرانقدر شهرستانی و یا عدم امکان به صورت حضوری در دوره خود هنرجو نوع بهرمه مندی از کلاس را مشخص می نماید.
بله ، شما به صورت کامل توان اجرای هر پروژه را خواهید داشت. پروژه های موجود در این دوره به شکلی کاربردی بوده و امکان اجرای هر پروژه را به شما خواهد داد.
مبلغ شرکت در این دوره کمتر از هزینه ای است که شما برای اجرای یک پروژه باید پرداخت نمایید با این تفاوت که با این آموزش میتوانید هرچقدر پروژه که خواستید اجرا نمایید. در ضمن مبلغی که شما بابت این آموزش پرداخت می‌نمایید کم ریسک ترین سرمایه گذاری است که انجام می‌دهید، یعنی سرمایه گذاری روی خودتان است.
بله. تمامی شرکت کنندگان دوره جامع آموزش تری دی مکس و وی ری  (چه به صورت حضوری چه غیر حضوری) فایلها و ویدئوهای دوره های قبلی و آینده را به صورت رایگان دریافت می کنند، و پس از ثبت نام در دوره دسترسی به بخش آموزش ویژه اعضاء که شامل هزاران ساعت آموزش از دوره های برگزار شده است به صورت مادام العمر باز خواهد شد.
خیر. در هر دوره پروژه های جدیدی تهیه و تدوین خواهد شد تا شما هنرجوی گرامی علاوه بر ده پروژه ای که در دوره ی خود می آموزید، به تعداد زیادی پروژه دیگر جهت تمرین و افزایش دانش و تکنیک فردی دسترسی داشته باشید.
خیر مباحث از پایه و به صورت گام به گام، آموزش داده خواهد شد. در حقیقت این دوره شما را از سطح مبتدی به حرفه ای خواهد رساند.
در پلتفرم آموزشی می توانید سوالات فنی و تخصصی خود را بپرسید و پشتیبان و مدرس به سوالات شما پاسخ خواهند داد.
به صورت میانگین تا 48 ساعت بعد از هر جلسه تمام ویدیو های مورد نیاز + فایل های پروژه ها بروی پلتفرم آموزشی قرار خواهد گرفت.
توصیه می شود برای دقت در مطالب گفته شده در کلاس از آوردن لپ تاپ خودداری کرده و تمام حواس خود را برای یادگیری عمیق مفاهیم جمع کنید. بعد از هر جلسه فایل های تمرین کلاس + ویدیوی کامل آموزش مدرس از طریق پنل کاربری در بخش آموزش ویژه اعضاء در دسترس خواهد بود.
پس از اتمام هر جلسه، ویدیو های آموزشی از روند کلاس و همچنین فایل های تمرین در اختیار شما هنر جوی گرامی قرار خواهد گرفت تا بتوانید در منزل با صرف زمان به راحتی تمرین کنید و مطالب را به شکل عمیق بیاموزید.
در شرایط فعلی کشور مهارت سه بعدی  در کنار دانش نرم افزاری به شما کمک می کند اول از همه شغل مناسبی در حوزه طراحی سه بعدی در زمینه معماری و ساختمان،طراحی کابینت، طراحی کارکتر جهت ساخت انیمیشن و … پیدا کنید، همچنین به شما امکان دور کاری می دهد تا بتوانید در منزل و با کامپیوتر شخصی خودتان درآمد کسب کنید.
قطعا باید هدف خود را مشخص کنید و با تلاش و پشتکار و انگیزه به سمت آن حرکت کنید، انگیزه داشتن و تلاش می تواند هر کاری را میسر کند.اگر هدف شما ورود به دنیای موشن گرافیک و جلوه های ویژه است این دوره قطعا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سرفصل های آموزش تری دی مکس 2020

  • مقدمه بر عملکرد بخش های مختلف  و توضیحات پایه ای از ابزار ها و توانمندی های نرم افزار
  • توضیحات حول قسمت های متفاوت اینترفیس و نحوه کار نمودن با ابزار های پایه و مطالب بسیار دیگر…
  • نحوه ذخیره سازی ورود فایل ها از نرم افزار های مختلف و شیوه پشتیبانی گیری تشریح فایل 3ds max.INI  و عملکرد آن و توضیح auto recovery
  • توضیحات کاملی در رابطه با نما ها و شیوه تنظیم نمودن و انواع آن و تشریح کامل ابزار view cube
  • آموزش کامل steering wheels  برای مدیریت نما های مختلف
  • آموزش کنترلر ها و فرم های مختلف نمایش آبجکت ها در نما ها و توضیح بخش viewport Background
  • ادامه آموزش viewport Background و فرامین بخش view bar menu
  • ادامه آموزش فرامین داخل منوی view و آموزش قسمت های جدید اضافه شده مثل video diagnostic
  • آموزش پنلdisplay جهت مدیریت نمایش نما های نرم افزار
  • ادامه توضیحات پنل display و تشریح بخش adaptive degradation و obj display culling برای سبک و بهینه نمودن محاسبات نماهای نرم افزار
  • آموزش نحوه جدا سازی و فیلتر نمودن و همچنین انتخاب اشیا و توضیح در رابطه با کادر select by name
  • ادامه آموزش کادر select by name و آموزش تکنیک های مختلف کپی نمودن و آموزش کادر select from scene
  • آموزش تکنیک های مختلف انتخاب و توضیح درباره کادر های مختلف selectionکادر filter selection و بخش named selection set برای ذخیره سازی selection
  • ادامه آموزش کادر named selection set و ابزار های مفیدی برای انتخاب نمودن
  • آموزش فرامین منوی edit و شیو گروه بندی اشیا و فرامین کلیدی ساخت گروه
  • شیوه ساخت و نحوه عملکرد group و assemblie
  • آموزش کامل character assembly برای  به صورت یکجا در اخیار داشتن بخش های مختلف یک کاراکتر
  • آموزش Object Properties برای تنظیم خواص نمایشی یک شی در رندر و نما ها
  • آموزش Object Properties برای تنظیم خواص نمایشی اشیا حین رندر گرفتن با mental ray و بخش advanced lighting
  • توضیح ابزاری برای تغییر نام اشیا به صورت دسته ای و custom attribute برای دلخواه کردن قسمت های مختلف نرم افزار به لحاظ پارامتریک و اضافه نمودن پارامتر های مختلف
  • custom attribute برای دلخواه کردن قسمت های مختلف نرم افزار به لحاظ پارامتریک و اضافه نمودن پارامتر های مختلف
  • آموزش parameter Collector برای جمع آوری و دسته بندی پارامتر های کلیدی یک بخش جهت سهولت دسترسی  و تسریع در انجام عملیات انیمشن
  • آموزش parameter Collector برای جمع آوری و دسته بندی پارامتر های کلیدی و آموزش expression techniques یا عبارات ریاضی و عبارات کاربردی خود نرم افزار
  • آموزش درباره نحوه خلق و ساخت اشیا و چگونگی ویرایش آنها
  • آموزش شیوه انتخاب و نحوه شناخت و ویرایش رنگ و توضیح درباره کادر های مرتبط
  • توضیح درباره کادر color clipboard و تشریح نرمال ها و smoothing بر روی اشیا
  • آموزش اشیا هندسی اولیه و پارامتر های آنها و نحو ساخت و استفاده
  • آموزش ساخت نرده به همراه توضیحات درباره پارامتر های آن
  • آموزش شناخت دیوار و نحوه استفاده  و ویرایش آن
  • آموزش ساخت پلکان و نحوه کار با آن
  • آموزش ساخت درب و نحوه عملکرد آن
  • آموزش ساخت پنجره
  • آموزش shape و شیوه کار کردن با آن و موارد استفاده shape و مطالب آموزشی دیگر درباره shape
  • توضیح درباره شیوه رندر پذیری و تنظیم کیفیت shape و مطالب دیگر…
  • آموزش فرم های مختلف هندسی shape
  • تشریح بخش extended spline
  • آموزش editable spline جهت ویرایش به صورت آزاد بر روی یک shape
  • آموزش MR Proxy جهت استفاده از هارد به جای فیزیکال مموری برای لود کردن فایل های و اشیا سنگین برای رندر با موتور رندر mental ray
  • آموزش morph compound object جهت ایجاد شدن تغییر فرم یک شی به صورت انیمیشن
  • آموزش scatter compound object جهت پخش چندین شی بر روی شی دیگر یا بر روی فضا
  • آموزش conform جهت کشیده شدن یک شی بر روی شی دیگر با تشریح پارامتر ها
  • آموزش connect compound object جهت ایجاد ارتباط بین دو شی
  • آموزش blobmesh  جهت ایجاد شدن یک mesh با گرانش و کشش برای شبیه سازی سیالات
  • آموزش shape merge جهت ترکیب یک شی با یک shape
  • آموزش terrain جهت ایجاد توپوگرافی و اتصال بین خطوط shape
  • آموزش loft برای ساخت احجام سه بعدی به کمک چندین shape
  • mesher ابزاری جهت تبدیل particle به mesh
  • توضیح فرمان boolen جهت کم و کسر کردن دو شی از یکدیگر
  • ادامه توضیح فرمان boolen جهت کم و کسر کردن دو شی از یکدیگر
  • توضیح فرمان procutter و pro boolean  جهت کم و کسر کردن دو شی از یکدیگر به صورت دقیق و بدون ضایعه توپولوژیک
  • ادامه توضیح فرمان procutter و pro boolean  جهت کم و کسر کردن دو شی از یکدیگر به صورت دقیق و بدون ضایعه توپولوژیک
  • آموزش ابزار های transform جهت اعمال تغییرات و جابجای به لحاظ موقعیت زاویه و اندازه
  • آموزش شیوه استفاده از ابزار های transform
  • آموزش تکنیک های مختلف استفاده از transform tools
  • آموزش فرم های متفاوت مختصاتی و تنظیم موقعیت مرکز اثر گذار برای جابه جای اشیا
  • توضیحات درباره مختصات اشیا و مختصات جابه جای مرکز ثقل اشیا
  • تشریح فرمان rotate برای چرخش و scale برای تغییر ابعاد و نحوه استفاده ازآن
  • توضیحات کاملی درباره transform coordinate  و coordinate center و center reference coordinate
  • ادامه توضیح درباره center reference coordinate
  • آموزش استفاده از ابزار های mirror و snap shot و array
  • آموزش ابزار spacing tool جهت کپی کردن یک شی بری روی یک مسیر
  • ادامه آموزش ابزار spacing tool جهت کپی کردن یک شی بری روی یک مسیر و ابزار align برای هم ردیف کردن اشیا
  • ادامه آموزش ابزار align برای هم ردیف کردن اشیا و چندین ابزار کاربردی دیگر
  • آموزش شیوه های متنوع کپی برداری و تکنیک های آن
  • آموزش نحوه استفاده و مبانی اولیه استفاده و اصول کلیدی تغییر دهنده ها یا modifier
  • آموزش تغییر دهنده ها یا world-space modifiers وچندین تغییر دهنده
  • آموزش تغییر دهنده hair and fur جهت ساخت مو و پرز و چمن فرش موکت و فرم های از این دست
  • آموزش Modifier Cloth و garment maker جهت ساخت پارچه و شبیه سازی آن برای انیمیشن
  • آموزش تغییر دهنده bend برای خمش affect region برای تغییر فرم دادن شی به صورت آزاد و bevel برای حجم دهی به صورت چند مرحله ای
  • آموزش تغییر دهنده bevel profile جهت حجم دهی به واسطه یک shape و camera map جهت هما هنگ کردن یک map با زاویه دوربین و چندین تغییر دهنده دیگر کاربردی
  • آموزش تغییر دهنده delete mesh, patch,spline  جهت حذف نمودن موقتی یک شی یا قسمتی از آن و تغییر دهنده displacement approx برای تغییر فرم دادن به کمک یک map
  • displace برای تغییر فرم دادن به کمک یک map و تغییر دهنده edit mesh جهت ویرایش آزاد بر روی یک شی و چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده normal برای ویرایش نرمال ها و جهت سطح اشیاو چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده edit pach برای ویرایش اشیا یی با فرمت patch و edit poly برای ویراش اشیایی با فرمت polygon و چندین تغییر دهند
  • ادامه آموزش edit poly برای ویراش اشیایی با فرمت polygon و چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده edit spline برای ویرایش shape و تغییر دهنده extrude برای حجم دهی shape و face extrude برای حجم دهی سطوح انتخابی
  • ادامه آموزش face extrude برای حجم دهی سطوح انتخابی و fdd برای تغییر فرم دادن به صورت آزاد و چندین تغییر دهند
  • ادامه آموزش تغییر دهنده fdd برای تغییر فرم دادن به صورت آزاد و چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده flex جهت شبیه سازی داینامک بر روی اشیا  و چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده HSDS برای تقسیم نمودن سطوح اشیا
  • آموزش تغییر دهنده lathe برای حجم دهی یک shape به صورت دورانی
  • آموزش تغییر دهنده lattice جهت ساخت توپولوژی بر روی vertex و edge و تغییر دهنده xform جهت انیمیت کردن مرکز ثقل و چندین کاربری دیگر
  • آموزش mapscaler و material modifier برای مدیریت map و material برروی اشیاچندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده material by element جهت اختصاص material بر اساس ID و melt برای ذوب کردن اشیاچندین تغییر دهند
  • آموزش mesh select برای انتخاب sub obj اشیاچندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده mesh smooth برای تقسیم و نرم نمودن سطح یک شی چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده mirror برای کپی گیری به صورت قرینه ای و morpher جهت ذخیره کردن فرم های مختلف چهره یک کاراکتر برای پویا نمایی
  • ادامه آموزش morpher جهت ذخیره کردن فرم های مختلف چهره یک کاراکتر برای پویا نمایی چندین تغییر دهند
  • ادامه آموزش morpher جهت ذخیره کردن فرم های مختلف چهره یک کاراکتر برای پویا نمایی
  • آموزش تغییر دهنده Multires جهت کم کردن حجم mesh یک object چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییز دهنده noise جهت ایجاد بی نظمی بر روی شی و normal برای تغییر جهت سطوح اشیا چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده Nsurf sel برای انتخاب کردن اشیا با فرمت nurbs و optimize جهت کم کرد mesh یک شی چندین تغییر دهند
  • آموزش patch select جهت انتخاب نمودن اشیا با فرمت patch و patchdeform برای تغییر فرم دادن اشیا چندین تغییر دهند
  • آموزش Path deform برای تغییر فرم دادن یک شی بر اساس یک مسیر و چندین تغییر دهنده کاربردی دیگر چندین تغییر دهند
  • توضیح درباره point cache برای ذخیره شدن تحرک vertex روی هارد دیسک و دوباره باز خوانی آن
  • آموزش poly select جهت انتخاب اشیا با فرمت polygon و preserve برای نگه داشتن شکل شی مورد نظر بعد ویرایش چندین تغییر دهند
  • به کمک این تغییر دهنده ما می توانیم اشیا با جزئیات بالا را بر روی اشا با کیفیت کمتر projectنماییم
  • وظیفه این تغییر دهنده کم کردن حجم mesh این شی می باشد
  • آموزش چندین تغییر دهنده کاربردی مثل relax برای نرم نمودن گوشه های تیز اشیا  چندین تغییر دهند
  • آموزش تغییر دهنده shell برای پوسته و skew جهت ایجاد تغییر فرم بر روی شی چندین تغییر دهند
  • کاربرد این تغییر دهنده برای منتصب نمودن پوسته و meshیک شی و کارکتر به اسکلت بندی  می باشد
  • کاربرد این تغییر دهنده برای منتصب نمودن پوسته و meshیک شی و کارکتر به اسکلت بندی می باشد چندین تغییر دهند
  • به کمک این گزینه می توان از یک شی کم کیفیت جهت skin نمودن استفاده کرد
  • آموزش slice برای برش روی شی وsmooth جهت نرم نمودن سطوح و spherify برای کروی کردن اشیا چندین تغییر دهند
  • آموزش Spline ik جهت تبدیل یک shape به ik چندین تغییر دهند
  • آموزش stl check برای برسی کردن مشکلات یک شی  و strech برای ایجاد کشش روی شی و subdivide برای تقسیم نمودن شی جهت استفاده برای radiosity
  • آموزش substitute برای جا نمایی کردن اشیا چندین تغییر دهند
  • آموزش surface جهت ایجاد کردن سطوح به کمک شبکه spline
  • آموزش sweep جهت ایجاد extrude از  مقطع شی
  • آموزش symmetry جهت قرینه سازی اشیا و tessellate جهت ایجاد تقسیم نمودن اشیا و چندین تغییر دهنده کاربردی دیگر
  • آموزش turbo smooth جهت تقسیم نمودن سطوح اشیا و چندین تغییر دهنده کاربردی دیگر
  • آموزش UVW برای تغییر دادن و ایجاد کردن مختصات map دهی  چندین تغییر دهند ه
  • آموزش unwrap uvw برای ایجاد کردن مختصات map دهی بر اساس گسترده کردن سطوح اشیا
  • آموزش vertex weld برای جوش دادن چندین vertex , و vertex paint برای paint نمودن بر روی vertex چندین تغییر دهند ه
  • آموزش vertex paint برای paint نمودن بر روی vertex
  • آموزش تغییر دهنده wave جهت ایجاد نمودن فرم موجی شکل بر روی شی و چندین تغییر دهنده کاربردی دیگر
  • مقدمه کلیدی از مقوله modeling و انتخاب sub object و مطالب اولیه مدلسازی
  • آموزش رول اوت soft selection جهت انتخاب محدوده ای و نرم
  • آموزش editable patch برای ویرایش اشیا با فرمت patch
  • آموزش editable mesh برای ویرایش اشیا با فرمت mesh
  • آموزش editable poly برای ویرایش اشیا با فرمت polygon
  • آموزش graphite modeling tool برای انجام مادلینگ به صورت آزاد
  • آموزش show static حهت نمایش اطلاعات صحنه و pro optimizer جهت کم کردن حجم اشیا به صورت حرفه ای
  • آموزش NURBS مادلینگ  برای ایجاد سطوحی به کمک curve و فرامین NURBS
  • آموزش ابزار های دقیق و کمکی برای ایجاد دقت در نرم افزار
  • آموزش نحوه و تنظیمات کار با snap
  • آموزش تنظیمات snap
  • آموزش تنظیمات snap و grid
  • آموزش مبانی اولیه و مفهوم و کاربرد انیمیشن
  • آموزش مبانی اولیه و مفهوم و کاربرد انیمیشن و شیوه کار کرد کنترلر ها
  • آموزش شیوه عملکرد کنترلر ها
  • آموزش شیوه عملکرد و نحوه کارکرد کنترلر ها و پنل motion
  • آموزش کنترلر های مختلف مثل audio یا barycentric یا morph
  • آموزش کنترلر های مختلف مثل bezier , boolen , rgb color ,euler …..
  • آموزش کنترلر های مختلف مثل expression و layer
  • آموزش کنترلر layer
  • آموزش کنترلر ها ی مختلف که در لینک شرح آنها را ملاحضه می نمایید
  • آموزش کنترلر ها مختلف مثل motion و master point
  • آموزش کنترلر ها ی مختلف که در لینک شرح آنها را ملاحضه می نمایید
  • آموزش قید هایا constraint
  • آموزش wire parameter جهت ایجاد ارتباط بین پارامتر ها
  • آموزش ایجاد ارتباطات و داشتن استراتژی در ایجاد link
  • آموزش نحوه ایجاد لینک و از بین بردن آن و تنظیم نمودن مرکز ثقل اشیا
  • آموزش Forward kinematic جهت ایجاد انیمیشن
  • آموزش Ik وتشریح اصطلاحات آن
  • آموزش انواع IK و نحوه استفاده از آن
  • آموزش HD IK و نحوه استفاده آن
  • آموزش Spline IK و نحوه استفاده آن
  • آموزش intractive و applied ik و پارامترهای آنها
  • آموزش پارامتر های پنل Hierachy
  • آموزش track view برای مدیریت بر روی قوس ها و نوع و زمان انیمیشن و کنترلر های آنها
  • آموزش درباره کادر motion mixer جهت ترکیب چندین کلیپ انیمیشن برای biped و یا کاراکتر ها
  • آموزش شیوه ذخیره سازی یا بار گذاری انیمیشن یک صحنه
  • آموزش follow bank utility برای حرکت کردن اشیا یا دوربین بر روی مسیر به صورت follow یا bank
  • آموزش skin utility جهت تنظیمات مرتبط به تغییر دهنده skin
  • آموزش ابزار camera tracker برای ردیابی حرکت دوربین واقعی و انتقال آن به دوربین 3ds max
  • آموزش massFX جهت شبیه سازی فیزیکلی و داینامیک
  • آموزش نور های مختلف و متفاوت و تکنیک های نور پردازی و تشریح کل پارامتر های نور های standard و photometric و mental ray
  • ادامه آموزش نورپرداز و توضیحات کاملی درباره دوربین و نحوه کاربری آن
  • ادامه آموزش دوربین ها
  • آموزش مبانی و اصول اولیه متریال دهی و تشریح کلی پارامتر ها و بخش ها و ابزار های کادر material editor وتوضیح در باره خواص نمایشی و سایه زنی و map پذیری یک شی
  • آموزش مبانی و اصول اولیه متریال دهی و تشریح کلی پارامتر ها و بخش ها و ابزار های کادر material editor وتوضیح در باره خواص نمایشی و سایه زنی و map پذیری یک شی
  • ادامه بخشmaterial explorer و توضیح درباره anti aliasing و super sampleو تشریح shaders
  • آموزش directx shader
  • آموزش autodesk material
  • آموزش Arch & design material
  • آموزش car paint material
  • آموزشmatt shadow material
  • آموزش sub surface scattering (SSS) material
  • آموزش سایه زنی یا shading متریال standard
  • آموزش متریال standard
  • آموزش متریال raytrace
  • آموزش متریال raytrace و raytrace engine
  • آموزش متریال blend و composite و matt shadow
  • آموزش متریال inc paint و shellac  و top bottom
  • آموزش متریال advance light override  و architectural
  • آموزش متریال shell و directx و xref
  • آموزش Standard Maps
  • آموزش Mental Ray Shader
  • آموزش Mental Ray Shader و viewport convas
  • آموزش  viewport convas
  • توضیحات درباره تنظیمات عمومی و مبانی و اصول اولیه رندر و کادر render setup
  • تشریح کادر render frame window
  • توضیحات درباره گزینه های مرتبط به mental ray در کادر render frame window
  • آموزش تنظیمات کادر render setup بخش common parameters
  • آموزش نحوه ذخیره سازی تصاویر رندر شده  و فرمت های متفاوت و استفاده از bitmap proxy جهت کم حجم کردن تصویر
  • تشریح کلی درباره موتور رندر های مختلف و کادر assign renderer
  • توضیحات درباره موتور رندر scan line
  • آموزش ram player برای load کردن تصاویر رندر شده از هارد روی ram جهت پخش سریع و بدون مشکل و ذخیره سازی با فرمت های متنوع
  • آموزش network rendering به کمک backburner جهت گرفتن رندر تحت شبکه و به وسیله چندین کامپیوتر
  • آموزش رندر گرفتن به کمک سویچ ها و command line rendering
  • توضیحات درباره پنل effects and environment و effect hair & fur
  • ادامه آموزش hair & fur و blur و filim grain و color balance و چندین افکت دیگر
  • آموزش lens effect جهت شبیه سازی شکست پرتو های نوری در لنز
  • آموزش شبیه سازی آتش و مه به کمک fire effect و fog
  • آموزش ساخت مه به کمک volume fog و نور حجمی به وسیله volume light
  • آموزش exposure control  جهت کنترل میزان نور و انرژی نورانی
  • آموزش video post برای ترکیب تصاویر و رندر ها با هم و اضافه نمودن افکت های مختلف
  • آموزش مدیریت صحنه به کمک state set و work spaces
  • آموزش مدیریت صحنه به کمک state set
  • آموزش container جهت دسته بندی و پک کردن اشیا
  • آموزش فرامین منوی Application مثل save open reset new
  • آموزش فرامین منوی Application مثل save import merge
  • آموزش فرامین منوی Application مثل send to refrence و xref
  • آموزش فرامین منوی Application مثل manage link
  • آموزش فرامین منوی Application مثل asset tracking summery info
  • آموزش فرامین منوی Application مثل asset browser bitmap map photometric path editor
  • آموزش body object که فرمتی است جهت ورود اشیا از نرم افزار های مختلف سه بعدی
  • آموزش فرمت های فایلی مختلف و متفاوتی که 3ds max از آنها پشتیبانی می نماید
  • آموزش کادر scence explorer
  • آموزش Schematic View جهت مدیریت فایل و صحنه
  • آموزش Schematic View جهت مدیریت فایل و صحنه و layer manager برای مدیریت لایه ها
  • آموزش قسمت های متفاوت اینترفیس
  • آموزش قسمت های متفاوت اینترفیس و دلخواه نمودن آن
  • آموزش شیوه تغییر دادن شکل و کل اینترفیس
  • آموزش شیوه تغییر دادن شکل و کل اینترفیس و کادر prefrences جهت انجام تنظیمات نرم افزار
  • آموزش کادر preferences جهت تغییر دادن تنظیمات پایه ای و کلیدی نرم افزار
  • آموزش کادر preferences جهت تغییر دادن تنظیمات پایه ای و کلیدی نرم افزار و کادر unit setup برای تنظیم واحد های اندازه گیری در 3ds max
  • ارائه نکات مهم آموزشی جهت افزایش راندمان یادگیری و شیوه و نحوه استفاده از این ویدئو های آموزشی

سرفصل های آموزش وی ری نکست

  • معرفی ویژگی های وی ری نکست
  • آموزش نصب وی ری نکست
  • تفاوت تصاویر HDR Image  و Raster
  • تنظیمات رندر وی ری
  • بررسی گاما در مانیتور های مختلف و مشکلات پیش رو
  • توضیحات جامع در مورد رندرینگ بر پایه CPU   و  GPU
  • معرفی انواع کارت گرافیک و سی پی یو و مقایسه مزایا و معایب
  • شناخت روش محاسبه موتور های رندر
  • تفاوت رندر Biased و Unbiased
  • آموزش  Color Corrections
  • آموزش  Lens Effects
  • آموزش  Controlling the VFB Programmatically
  • بررسی آیتم های اضافه شده به منو تری دی مکس
  • بررسی حالت های نمایش تنظیمات وی ری نکست    Default |Advanced  |  Expert
  • آموزش جامع نوار ابزار وی ری نکست V-Ray Toolbar
  • اعمال تنظیمات رندر سریع V-Ray Quick Settings
  • بررسی دقیق و جامع V-Ray Render Settings
  • شناخت تمامی آیتم های Frame Buffer Settings
  • شناخت تمامی آیتم های  Global Switches
  • شناخت تمامی آیتم های  IPR Options
  • شناخت تمامی آیتم های  Image Sampler
  • شناخت تمامی آیتم های Image Filter
  • شناخت تمامی آیتم های Progressive Image Sampler
  • شناخت تمامی آیتم های Bucket Image Sampler
  • شناخت تمامی آیتم های Global DMC Settings
  • شناخت تمامی آیتم های Environment Settings
  • شناخت تمامی آیتم های Color Mapping
  • شناخت تمامی آیتم های Camera
  • بررسی کامل تمامی پارامتر های رولت     Global Illumination Rollout
  •  بررسی کامل تمامی پارامتر های Brute Force Settings
  • بررسی کامل تمامی پارامتر های Irradiance Map Settings
  • بررسی کامل تمامی پارامتر های Light Cache Settings
  • بررسی کامل تمامی پارامتر های رولت     Caustics
  • بررسی کامل تمامی پارامتر های Default Displacement
  • بررسی کامل تمامی پارامتر های System
  • بررسی کامل تمامی پارامتر های Tiled Texture Options
  • بررسی کامل تمامی پارامتر های Proxy Preview Cache
  • بررسی و آموزش تمامی پس های رندر و تب Render Elements tab
  • آموزش تمامی پارامتر های VrayLight
  • آموزش تمامی پارامتر های VRaySun
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayIES
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayAmbientLight
  • آموزش تمامی پارامتر های Shadow Options for Standard Lights
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayLightMeter
  • آموزش تمامی پارامتر های V-Ray Light Lister
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayPhysicalCamera
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayExposureControl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayStereoscopic
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayStereoRig
  • آموزش تمامی پارامتر های VrayMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VrayLightMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayBlendMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRay2SidedMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayMtlWrapper
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayOverrideMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayFastSSS2
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayCarPaintMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VrayBumpMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayHairMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayBumpMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayHairNextMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayScannedMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayStochasticFlakesMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayALSurfaceMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayGLSLMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayMDLMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayFlakesMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayScatterVolume
  • آموزش تمامی پارامتر های VRaySwitchMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayVRmatMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayPointParticleMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayVectorDisplBake
  • آموزش تمامی پارامتر های VRmat Converter
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayParticleColor Operator
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayPluginNodeMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayToonMtl
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayHDRI
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayDirt
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayColor
  • آموزش تمامی پارامتر های VRaySky
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayNormalMap
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayEdgesTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayCompTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayColor2Bump
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayMap
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayTriplanarTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayMultiSubTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRaySoftBox
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayBump2Normal
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayOSLTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayCurvature
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayParticleTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayDistanceTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayFakeFresnelTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayHairInfoTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayGLSLTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayPtex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRaySamplerInfoTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayUserColor
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayUserScalar
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayICC
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayLUT
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayOCIO
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayPluginNodeTex
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayOSLOutputSelector
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayProxy
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayPlane
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayClipper
  • آموزش تمامی پارامتر های Hair and Fur
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayMetaball
  • آموزش تمامی پارامتر های Object and Light Properties
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayInstancer
  • آموزش تمامی پارامتر های VRaySphere
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayVolumeGrid
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayScene
  • آموزش تمامی پارامتر های V-Ray Scene Converter
  • آموزش تمامی پارامتر های V-Ray Scene Exporter
  • آموزش پس  RGB_Color
  • آموزش پس  MultiMatteElement
  • آموزش پس  VRayAlpha
  • آموزش پس  VRayAtmosphere
  • آموزش پس  VRayBackground
  • آموزش پس  VRayBumpNormals
  • آموزش پس  VRayCaustics
  • آموزش پس  VRayCryptomatte
  • آموزش پس  VRayDenoiser
  • آموزش پس  VRayDiffuseFilter
  • آموزش پس  VRayDRBucket
  • آموزش پس  VRayExtraTex
  • آموزش پس  VRayGlobalIllumination
  • آموزش پس  VRayLighting
  • آموزش پس  VRayLightingAnalysis
  • آموزش پس  VRayLightSelect
  • آموزش پس  VRayMatteShadow
  • آموزش پس  VRayMtlID
  • آموزش پس  VRayMtlReflectGlossiness
  • آموزش پس  VRayMtlReflectHighlightGlossiness
  • آموزش پس  VRayMtlReflectIOR
  • آموزش پس  VRayMtlRefractGlossiness
  • آموزش پس  VRayMtlSelect
  • آموزش پس  VRayNoiseLevel
  • آموزش پس  VRayNormals
  • آموزش پس  VRayObjectID
  • آموزش پس  VRayObjectSelect
  • آموزش پس  VRayOptionRE
  • آموزش پس  VRayRawDiffuseFilter
  • آموزش پس  VRayRawGlobalIllumination
  • آموزش پس  VRayRawLighting
  • آموزش پس  VRayRawReflection
  • آموزش پس  VRayRawReflectionFilter
  • آموزش پس  VRayRawRefraction
  • آموزش پس  VRayRawRefractionFilter
  • آموزش پس  VRayRawShadow
  • آموزش پس  VRayRawTotalLighting
  • آموزش پس  VRayReflection
  • آموزش پس  VRayReflectionFilter
  • آموزش پس  VRayRefraction
  • آموزش پس  VRayRefractionFilter
  • آموزش پس  VRayRenderID
  • آموزش پس  VRayRenderTime
  • آموزش پس  VRaySampleRate
  • آموزش پس  VRaySamplerInfo
  • آموزش پس  VRaySelfIllumination
  • آموزش پس  VRayShadows
  • آموزش پس  VRaySpecular
  • آموزش پس  VRaySSS2
  • آموزش پس  VRayToon Render Element
  • آموزش پس  VRayTotalLighting
  • آموزش پس  VRayUnclampedColor
  • آموزش پس  VRayVelocity
  • آموزش پس  VRayWireColor
  • آموزش پس  VRayZDepth
  • آموزش پس  Bake Elements
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayAerialPerspective
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayEnvironmentFog
  • آموزش تمامی پارامتر های VRaySphereFade
  • آموزش تمامی پارامتر های VRayToon

سرفصل پروژه های مدلینگ و رندرینگ

  • آموزش مدل سازی بطری
  • آموزش مدل سازی چراغ مطالعه
  • آموزش مدل سازی میزعسلی
  • آموزش مدل سازی کتاب
  • آموزش مدل سازی قاب عکس
  • آموزش مدل سازی آویز روشنایی
  • آموزش مدل سازی مبلمان
  • آموزش مدل سازی لوستر
  • آموزش مدل سازی نقش برجسته
  • آموزش مدل سازی کاناپه
  • آموزش مدل سازی گل
  • آموزش مدل سازی پیانو
  • آموزش مدل سازی صندلی پیانو
  • آموزش مدل سازی المان های کلاسیک
  • آموزش مدل سازی پرده
  • آموزش مدل سازی صندلی
  • آموزش مدل سازی درب
  • آموزش مدل سازی دستگیره درب
  • آموزش مدل سازی هالوژن
  • آموزش مدل سازی چراغ خواب
  • آموزش مدل سازی تخت خواب
  • آموزش مدل سازی کتابخانه
  • آموزش مدل سازی تلویزیون
  • آموزش مدل سازی چای ساز
  • آموزش مدل سازی شیر آب
  • آموزش مدل سازی دوش آب
  • آموزش مدل سازی کاسه دکوری
  • آموزش مدل سازی صندلی ناهار خوری
  • آموزش مدل سازی اجاق گاز
  • آموزش مدل سازی هود
  • آموزش مدل سازی پنجره دوجداره
  • آموزش مدل سازی دراور
  • آموزش مدل سازی گلدان
  • آموزش مدل سازی آینه
  • آموزش مدل سازی چراغ مطالعه
  • آموزش مدل سازی صندلی کلاسیک
  • آموزش مدل سازی کلید پریز
  • آموزش مدل سازی کچ بری کلاسیک
  • آموزش مدل سازی ستون کلاسیک
  • آموزش مدل سازی سرستون کلاسیک
  • آموزش مدل سازی گنبد
  • آموزش مدل سازی آبنما
  • آموزش مدل سازی گلدان کلاسیک
  • آموزش جامع مدل سازی نما
  • آموزش مدل سازی چراغ کلاسیک
  • آموزش مدل سازی نیکت سنگی
  • آموزش مدل سازی صراحی

پشتیبانی ۴ بعدی

تمام دانشجویان حضوری و غیرحضوری پس از ثبت نام به سامانه پشتیبانی دوره دسترسی دارند و با توجه به اینکه در طول دوره پروژه های متنوعی اجرا می گردد می توانند همزمان از راهنمایی و کمک تیم فنی و استاد ارجمند مهدی بندری بهره مند شوند تا زمانی که به سطح مهارت حرفه ای دست یابند.
  • پشتیبانی آنلاین و بهره مندی از مشاوره آموزشی
  • ارتباط از طریق تلگرام با پشتیبان ویژه دوره
  • پشتیبانی از طریق تلفن و داخلی مخصوص پشتیبان
  • ملاقات حضوری با هماهنگی قبلی در مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران با پشتیبان دوره (جلسات نیم ساعته و یک ساعته)

پشتیبانی و پاسخگویی ویژه در طول دوره

دانشجویان، در طول برگزاری و پس از اتمام دوره از پشتیبانی کامل برخوردار هستند. پشتیبانی ویژه و پاسخگویی به سوالات تا ۳ ماه پس از اتمام جلسات حضوری دوره نیز برقرار خواهد بود. همچنین در صورتی که این دوره زمینه ساز استخدام دانشجو تا پایان سال ۱۳۹۹ گردد، ما یک ماه اول استخدام وی نیز پشتیبانی خود را برای این عزیزان خواهیم داشت تا در ابتدای شروع به کار پشتشان به ما گرم باشد و از این بابت استرس نداشته باشند!

درخواست مشاوره

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران استفاده نمائید.

ثبت نام

  • شروع دوره: 28 آبان 98
  • زمان دوره: 100 ساعت
  • نحوه پرداخت: نقدی
  • مدرس: استاد مهدی بندری
  • مکان آموزش: مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران
  • آدرس: تهران، بزرگراه شهيد ستاري شمال به جنوب ، بعد از بلوار لاله ، نبش بنفشه هفتم ، پلاک يک ، واحد چهار
  • مسیریابی : ویز | گوگل مپ
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۱

دوره های برگزار شده

پکیج آموزش تری دی مکس

از 20 سال پیش که برای اولین بار دوره های تخصصی تری دی مکس و وی ری توسط مرکز ملی سه بعدی ایران برگزار شد، همواره درخواست هایی برای فراهم کردن شرایطی برای ثبت نام غیر حضوری از شما عزیزان دریافت کرده ایم.

باور ما براین است که شرکت در یک دوره حضوری تاثیر بهتری برای استفاده از محتوای یک دوره تخصصی دارد. با این وجود، احترام به هموطنانی که در سایر شهرها سکونت دارند و توجه به درخواست شما همراهانِ همیشگی را بر خود واجب می دانیم. از همین رو این فرصت برای شما عزیزان فراهم شده است.

شبیه سازی برج گرکین

تری دی مکس

شبیه سازی مجموعه حید علی اف

شبیه سازی پردیس سینمایی ملت

شبیه سازی موزه گوگنهایم بیلبائو

شبیه سازی برج خلیفه

آموزش تری دی مکس

شبیه سازی سالن رویایی

آموزش تری دی مکس

شبیه سازی اتاق خواب

شبیه سازی برج میلاد

شبیه سازی ساختمان گلستان

شبیه سازی آسمان خراش شانگهای

شبیه سازی بام نسرین

شبیه سازی ساختمان بیمه مرکزی

آموزش تری دی مکس

شبیه سازی اتاق خواب زمستانی

آموزش تری دی مکس

شبیه سازی ویلای مدرن

جدید ترین عناوین آموزشی

نمونه کارهای هنرجویان

فیلمی کوتاه از نحوه گرفتن رندر با وی ری در تری دی مکس به همراه پست پروداکشن

کاربرد تری دی مکس در صنایع مختلف

نرم افزار تری دی مکس در بین برنامه های سه بعدی سازی در کل دنیا به نرم افزاری کاربردی و پولساز شهرت یافته است این برنامه به طور گسترده ای در تمام صنایع از جمله معماری، بازی سازی، نظامی،صنعتی و…عنوان می شود و مورد استفاده کاربران حرفه ای قرار می گیرد در واقع نرم افزاری از صنعت گرافیک کامپیوتری است که با سرعت و دقت بی نظیرش و دارا بودن ابزار ها و پشتیبانی از تمام مراحل ایجاد انیمیشن عضوی جدایی ناپذیر از بزرگترین استودیو های ساخت بازی، فیلم و معماری می باشد و بخش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.
معماری

تری دی مکس در معماری

در فرآیند ساخت و ساز املاک و مستغلات 4 فاز تحقیق، طراحی، اجرا و محاسبات وجود دارد که در وهله اول فاز طراحی نیاز است تا کارفرما و مشتریان از طرح بنا و فضا مورد نظر متناسب با نوع کاربری با خبر باشند و به راحتی خود را در فضا تجسم نمایند تا بتوانند طرح و ایده معمار را درک و یا نقد کنند. در واقع برای ایجاد درک از طرح ترسیمی به دست معمار نیازبه نرم افزاری جهت خلق حجم سه بعدی است و با اطمینان می توان گفت تری دی مکس بهترین است.
طراحی صنعتی

تری دی مکس در طراحی صنعتی و خودرو

طراحی خودرو یک فرایند خلاقانه است که برای تشخیص ظاهر فیزیکی وسایل نقلیه موتوری مانند اتومبیل، کامیون، موتور سیکلت و غیره استفاده می شود. صنعت خودرو سازی سال هاست در جهان تجربه کسب کرده و با رشد تکنولوژی تغییرات چشمگیری در طراحی، ساخت و تولید خودرو صورت گرفته است. مانند طراحان تمام صنایع، طراحان صنعتی نیز به ابزاری قدرتمند جهت ارائه طرح و ایده نیاز دارند از این رو نرم افزار تری دی مکس با ورود به صنعت طراحی اتومبیل راه را برای طراحان جهت خلق ایده های ابتکاری که در بهبود و عملکرد اتومبیل تاثیرگذارند هموار نمود.
تبلیغات

تری دی مکس در تبلیغات

تبلیغات یک ارتباط بازاریابی است که پیامی به صورت رسمی برای تبلیغ یا فروش محصول، خدمات یا ایده دارد. حامیان تبلیغاتی معمولا کسب و کارهایی می باشندکه مایل به تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند. تری دی مکس در این میان به کسب و کارها کمک می کند تا مدل سه بعدی محصول خود را قبل از اینکه وارد بازار کنند با روندی جذاب خلق و معرفی نمایند. امروزه گرافیک و صنعت تبلیغات یکی از کلیدی ترین رشته های هنری و دانشگاهی است که با کمک نرم افزار تری دی مکس تغییراتی شگرفی در این صنعت ایجاد کرده است.
انیمیشن

تری دی مکس در انیمیشن

شرح عملکرد ، مصارف و کاربردهای 3ds max در زمینه طراحی صنعتی طراحی خودرو و قطعات وابسته ، طراحی محصول ، کالا و حوزه صنعت و خدمات صنعتی تولیدی ، زمینه تبلیغات و تیزر های تبلیغاتی و ویدئو گرافیک و گرافیک ، عرصه جلوه های ویژه سینمایی و حوزه بازی های رایانه ای و بازی سازی سه بعدی و زمینه انیمیشن و پویا نمایی .
بازی سازی

تری دی مکس در بازی سازی

شرح عملکرد ، مصارف و کاربردهای 3ds max در زمینه طراحی صنعتی طراحی خودرو و قطعات وابسته ، طراحی محصول ، کالا و حوزه صنعت و خدمات صنعتی تولیدی ، زمینه تبلیغات و تیزر های تبلیغاتی و ویدئو گرافیک و گرافیک ، عرصه جلوه های ویژه سینمایی و حوزه بازی های رایانه ای و بازی سازی سه بعدی و زمینه انیمیشن و پویا نمایی .
جلوه های ویژه

تری دی مکس در جلوه های ویژه

شرح عملکرد ، مصارف و کاربردهای 3ds max در زمینه طراحی صنعتی طراحی خودرو و قطعات وابسته ، طراحی محصول ، کالا و حوزه صنعت و خدمات صنعتی تولیدی ، زمینه تبلیغات و تیزر های تبلیغاتی و ویدئو گرافیک و گرافیک ، عرصه جلوه های ویژه سینمایی و حوزه بازی های رایانه ای و بازی سازی سه بعدی و زمینه انیمیشن و پویا نمایی .
هنر

تری دی مکس در هنر

شرح عملکرد ، مصارف و کاربردهای 3ds max در زمینه طراحی صنعتی طراحی خودرو و قطعات وابسته ، طراحی محصول ، کالا و حوزه صنعت و خدمات صنعتی تولیدی ، زمینه تبلیغات و تیزر های تبلیغاتی و ویدئو گرافیک و گرافیک ، عرصه جلوه های ویژه سینمایی و حوزه بازی های رایانه ای و بازی سازی سه بعدی و زمینه انیمیشن و پویا نمایی .
seo-monster-min-80x80
5320
نفر تا کنون در دوره های آموزشی مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران شرکت کرده اند.
پرسش و پاسخ problem
امتیاز شما به این محتوا
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (31 رای)

30 نظر در مورد “آموزش تری دی مکس

  1. وحید گفت:

    سلام و درود خدمت استاد عزیزم و تیم خوبتون ، من در این دوره شرکت کردم حدود 5 سال بود سعی می کردم از طریق بسته آموزشی و … به تری دی مکس تسلط پیدا کنم بارها و بارها به مشکل خوردم تو این مدت هزینه زیادی برای بسته های آموزشی پرداخت کردم ولی با این حال ساعت ها وقت صرف می کردم تا یه مشکل رو حل کنم تا این که تصمیم گرفتم تو دوره تری دی مکس و وی ری استاد بندری شرکت کنم
    این دوره فوق العادست ، استاد بی نظیره و خیلی از شرکت در این دوره راضیم . تمام اون مشکلاتی که دو حتی سه روز باهاشون درگیر بودم در چند ثانیه حل می شد و تسلط استاد باور نکردنیه
    خدا حفظتون کنه
    مرسی که هستید

  2. عماد خیری گفت:

    سلام
    من می خوام تو این دوره شرکت کنم ، آیا در انتهای دوره می تونم نمای خارجی داخلی و نور پردازی رو به راحتی انجام بدم و حرفه ای بشم ؟

    1. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      بله در طول دوره تسلط کامل به مباحث مدلسازی هر نوع آبجکت نمای خارجی فضای داخلی و مباحث رندرینگ و نورپردازی پیدا می کنید و صد در صد توانایی قبول پروژه حرفه ای را کسب می کنید.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  3. شیرین گفت:

    می خواستم بپرسم بعد این دوره نیاز به گذراندن دوره دیگه ای هم هست ؟

    1. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      در زمینه تری ری مکس و وی ری به هیچ عنوان دوره تخصصی پیش رو از کاملترین دوره های آموزشی در ایران است.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  4. سحر گفت:

    سلام
    من یک سالی میشه دنبال آموزش کامل تری دی مکس میگردم ولی هیچکدوم از آموزش هایی که پیدا کردم کامل نیستن و فقط برای انجام یک پروژه ی خاص کاربرد داشتن با اینکه اسمشون جامع یا چیزهای دیگه شبیه این بود
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید خیلی برام مهمه که منبع آموزشی خوب پیدا کنم

    1. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      دوره تر یدی مکس و وی ری شامل سی و دو جلسه سه ساعته است که در بخش اول تری دی مکس و دو پروژه مادلینگ ، و در بخش دوم موتور رندر وی ری نور و متریال دهی و دوربین گذاری طریقه ساخت متریال و تکستچر آموزش داده می شود به همراه ده پروژه که تا مرحله رندرینگ تکمیل می گردد.
      این 12 پروژه در هر دوره تغییر خواهند کردو هر دوره 12 پروژه منحصر به فرد دارد که در دوره های قبلی و بعدی تکرار نمی شوند همین موضوع باعث تنوع پروژه در سبک ها و فضاهای مختلف گردیده ، دسترسی شما پس از ثبت نام در دوره به صورت حضوری و یا غیر حضوری به بخش ویژه اعضاء تر ی دی مکس و وی ری (از طریق منو دوره های تخصصی بخش ویژه اعضا هر دوره را انتخاب کنید) باز خواهد شد و علاوه بر دریافت ویدئو های هر جلسه که بر روی سایت آپلود میشود به تمام آموزش های دوره های قبل و دوره های بعد نیز دسترسی خواهید داشت.این دسترسی مادام العمر است و تنها با یک بار ثبت نام ان را در اختیار خواهید داشت.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  5. امیر باقری گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    آیا برای آموزش تری دی مکس نیازی به پیش زمینه ای از اتوکد هست ؟ و یا پیش نیاز دیگه ای ؟

    1. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      جهت یادگیری و شروع تری دی مکس به هیچ پیش نیازی جز “انگیزه وقت کافی و پشتکار “نیاز ندارید. و کل مباحث در طول دوره از صفر تا سطح حرفه ای و تا متخصص تری دی شدن بیان می گردد.
      اما اگر قصد دارید در آینده پروژه طراحی و تر یدی را با هم قبول کنید به اتوکد نیاز دارید اما برای شروع خیر
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  6. یحیی سلیمی گفت:

    سلام
    من خارج از ایران هستم چطور می تونم از دوره استفاده کنم ؟

    1. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      شما می توانید به صورت غیر حضوری در دوره شرکت کنید ، پس از ثبت نام دسترسی به بخش اعضای ویژه تر یدی و وی ری برای شما باز خواهد شد ، علاوه بر دریافت ویدئو های هر جلسه دوره ای که شرکت می کنید به 1000 ساعت آرشیو آموزشی از دوره های قبلی و دوره های بعدی که به صورت حضوری برگزار می گردد دسترسی پیدا خواهید کرد.
      ویدئو هر جلسه حداکثر تا 24 ساعت بعد از کلاس بر روی سایت آپلود می شود.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  7. سعید حیدری گفت:

    سلام و تشکر از سایت خیلی خوبتون
    من تازه می خواستم مکس رو یاد بگیرم به نظر شما این دوره آموزشی مناسب من هست ؟

    1. علی شاهرخی گفت:

      من تقریبا 5 ساله شاگرد استاد بندری هستم و شرایط شما رو داشتم ، ولی متاسفانه قبلش یه کلاسی رفتم و نصفه ول کردم خیلی مهمه که تر یدی مکس رو توسط یک استاد با تجربه و خبره یاد بگیرید تقریبا نا امید شده بودم چون رشتم هم هیچ ارتباطی نداشت فقط به خاطر علاقه بود
      واقعا بعد از دوره استاد بندری سر ذوق اومدم و از همه جالبتر اینکه در طول دوره پروژه تری دی مکس گرفتم و با کمک آموزش های استاد خوب از پسش بر اومدم

    2. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      دوره پیش رو از جامعترین دوره های آموزشی در ایران است و به صورت پروژه محور آموزش داده می شود بعد از گذراندن این دوره شما به هیچ بسته آموزشی نیاز پیدا نخواهید کرد ، علاوه بر آموزش کامل تری دی مکس و وی ری در طول دوره 12 پروژه حرفه ای کار می کنید دو تا از این پروژه ها مادلینگ و ده پروژه نورپردازی طریقه ساخت متریال ، دوربین گذاری و نهایتا رندرینگ و پست پرو خواهد بود.
      از طرفی حضور ارزشمند استاد مهدی بندری امکان برگزاری دوره در سطح بین المللی را فراهم کرده است ، و دوستانی که قصد مهاجرت و ورود به بازار حرفه ای را دارند صد در صد با تسلط و مسلح به دانش عمیق می توانند جهت فعالیت اقدام کنند.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  8. میثم طهماسبی گفت:

    ببخشید فیلم جلسات رو بهمون میدین و آیا امکان این هست که اگر یک جلسه رو نتونستیم بیاین دوباره شرکت کنیم ؟

    1. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      بله بعد از هر جلسه ویدئو مربوط به جلسه مورد نظر تا حداکثر 24 ساعت بعد در بخش ویژه اعضاء https://irancgcenter.com/product-category/3ds-max/vip-3dmax/ تری دی مکس و وی ری آپلود می شود این دسترسی مادام المره و شما علاوه بر دسترسی به ویدئو های دوره خودتون به تمام ویدئو های دوره ها ی قبل و دور ه های بعدی دسترسی پیدا خواهید کرد که شامل هزاران ساعت آموزش می باشد.
      پس از ثبت نام در دوره های مرکز “امکان تجدید دوره رایگان“برای هنرجویان فراهم می گردد و شما می توانید مجدد در دوره شرکت بفرمایید.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  9. نازنین گفت:

    سلام
    برای طراحی کابینت به صورت سه بعدی باید با چه نرم افزاری کار کرد ؟ شما چی پیشنهاد می کنید ؟

    1. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      برای طراحی سه بعدی کابینت و فضاهای داخلی هر نرم افزار سه بعدی می تواند جوابگوی نیاز شما باشد اما با توجه به بازار رقابتی در این صنعت و وجود طراحان زبردست بهتره شما یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های سه بعدی را برای یادگیری انتخاب کنید تا بتوانید علاوه بر ارائه طراحی و سه بعدی طرح رندر و خروجی رئال تهیه و به کارفرمایان ارائه دهید کیفیت بالای رندر باعث تمایز شما با دیگر فعالان این حوزه خواهد شد. پیشنهاد ما به شما یادگیری نرم افزار تری دی مکس می باشد.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  10. زهرا قنبری گفت:

    سلام
    ایا این دوره برای طراحی و مدل سازی نما مناسبه؟ و آیا آموزش ابزار خوردگی های نما هم گفته میشه
    ممنون میشم جواب بدید

    1. مشاور آموزشی گفت:

      با سلام و احترام
      در طول دوره تخصصی تری دی مکس و وی ری 12 پروژه کار می کنید که دو پروژه در بخش مادلینگ و 10 پروژه نور و متریال دهی دو پروژه ای که در بخش مادلیگ کار می کنید یک فضای خارجی (Exterior) و یک فضای داخلی (Interior) می باشد و به طور کامل طراح نما و دیتیل ها و ابزار خوردگی های نما آموزش داده می شود.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  11. علی گفت:

    سلام
    من طراح کابینت هستم میخواستم بدونم بعد از گذروندن این دوره میتونم هر کابینتی رو مدل سازی کنم؟

    1. مشاور آموزشی گفت:

      با سلام و احترام
      دوره تری دی مکس و وی ری که توسط استاد ارجمند مهدی بندری آموزش داده می شود یکی از جامعترین دوره های آموزشی در ایران است
      شما در طول دوره مدلسازی تکنیک های مختلف مادلینگ را می آموزید و ساخت هر نوع آبجکت و فضایی برایتان بسیار ساده خواهدشد
      در رابطه با مدلسازی کابینت هم با توجه به سبکی که استاد برای دوره انتخاب می کنند انواع کابینت با طرح های کلاسیک و مدرن را خواهید آموخت و روند انجام پروژه را فرا می گیرید.
      موفق باشید
      مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  12. محدثه گفت:

    دوره ای در تابستان برگزار خواهد شد؟ شروع دوره بعدی چه زمانی است؟

    1. مشاور آموزشی گفت:

      با سلام و احترام بله ثبت نام برای دوره جدید روز های شنبه و دوشنبه شروع دوره از 5 مرداد ماه آغاز شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره می توانید با شماره 44618501 بخش آموزش تماس بگیرید
      موفق باشید

  13. لیلی گفت:

    ضمن عرض سلام، من در دوره های حضوری تری دی مکس، مدلینگ و وی ری استاد بندری شرکت کردم. شیوه آموزشی ایشون فوق العاده و بی نظیر هست. به تمامی دوستانی که قصد یادگیری تری دی مکس را دارند، توصیه میکنم از آموزش های ایشون استفاده کنند.

    1. مرکز ملی کامپیوتر و گرافیک ایران گفت:

      با سپاس از شما هنرجو گرامی و امید کامیابی و موفقیت روز افزون

  14. مرتضی گفت:

    غیر حضوری هم میشه در کلاس های تری دی مکس شرکت کرد؟

    1. مرکز ملی کامپیوتر و گرافیک ایران گفت:

      با سلام
      بله امکانش هست ما از سراسر ایران هنرجو داریم که به صورت غیر حضوری در دوره ها شرکت میکنند و تمامی امکانات آموزشی بین دوره حضوری و غیر حضوری یکسان میباشد.
      شما می تونید با دپارتمان آموزش تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنند
      موفق باشید

  15. علی حاجی محمدی گفت:

    سلام دوره مکس و ویری چه تاریخی برگزار میشه؟

    1. مرکز ملی کامپیوتر و گرافیک ایران گفت:

      با سلام و احترام
      دوره جدید تری دی مکس سوم بهمن نودوهفت برگزار خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.